BMK ŞİLE GEZİSİ VE KAHVALTI ETKİNLİĞİ

Motosikletle Şile Rüzgarında Eşsiz Bir Gün

Merhaba BMK Dostları ! Bugün sizlere unutulmaz bir deneyimimizi paylaşmak istiyoruz. 23 Temmuz Pazar günü motosikletlerimizle Şile’ye yaptığımız bir geziyi, kahvaltıyı ve yaşadığımız macerayı sizinle paylaşmak isteriz. Eğer doğa, deniz ve rüzgarın tadını çıkarmayı seviyorsanız, bu gezi fikrini kaçırmamanızı öneririm.

Erken bir Pazar sabahı, güneş henüz yeni doğmaya başlamışken motosikletlerimizle buluşma noktamız olan Shell Benzin istasyonunda toplantıktan sonra yola çıktık. Rüzgarın hafif esintisi ve yolun uzunluğu adeta özgürlüğü tattıran bir duyguyla dolup taşıyordu.

Şile’ye doğru ilerledikçe etrafımızın yeşilliklerle kaplı olması sürüşümüzü daha da güzel hale getirdi. Ormanların arasından yol almak, kuş seslerini dinlemek ve temiz havayı solumak gerçekten nefes kesiciydi. Ara sıra durup manzaranın tadını çıkardık ve fotoğraflar çekerek bu anıları ölümsüzleştirdik.

Şile’ye vardığımızda, denizin mavi rengi ve sahilin güzelliği karşıladı bizi. Kahvaltımızı yapacağımız Şile Belediyesi Sosyal Tesislerde Motosikletlerimizi park edip hemen karnımızı doyurmak için kahvaltılarımızı yaptık.. Karınlarımızı doyurduktan sonra hoş sohbetler eşliğinde kahvelerimizi yudumladık.

Sosyal Tesislerin yanında bulunan Şile Feneri’ni ziyaret ettik. Fenerden açılan manzara, buna değdiğini hissettiren türden bir manzaraydı. Denizin sonsuzluğu ve rüzgarın etkisiyle huzur dolu anlar yaşadık.

Gruptaki bazı arkadaşlar havanında sıcaklığından bunalmış olsa gerek Şile’nin denizinde serinlemeyi tercih ettiler.

Günün ilerleyen saatlerinde dönüş yoluna geçtik. Şile’nin güzellikleri ve doğasının tadını doyasıya çıkardıktan sonra eve dönüş vakti gelmişti. Ancak bu sefer bile yolda geçen her an, bir sonraki macerayı hayal etmemize neden oldu.

Motosikletle Şile gezisi, doğanın ve özgürlüğün tadını çıkarmak isteyen herkese önerdiğimiz bir deneyim oldu. Doğanın kucaklayıcı atmosferinde rüzgarın ve denizin birleştiği bu güzel sahil kasabası, kendinizi yeniden keşfetmenizi sağlıyor. Eğer siz de motosikletinizi alın, Şile’nin yolunu tutun ve bu eşsiz deneyimi yaşayın. Emin olun, pişman olmayacaksınız!